1.האם אני חייב לפתוח חשבון כדי לבצע הזמנה?

לא אינך חייב/ת לפתוח חשבון כדי לבצע הזמנה. היתרון בפתיחת חשבון הוא, שהמערכת תזכור את הזמנותייך והפרטים האישיים (לא כולל פרטי כרטיס האשראי).

2.האם ישנה אפשרות לרכישה טלפוני?

כן, ישנה אפשרות להזמנות טלפוניות, בימים א-ה בין השעות 08:30-15:00, בטלפון מספר 0526857766

יש לציין שהזמנה טלפונית אינה בטוחה יותר.

3.האם יש אפשרות לרכישה במקום?

לא, אין אפשרות לרכישה במקום.

4.האם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי?

כן, יש אפשרות לאיסוף עצמי בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 ל 14:30 לאחר קבלת הודעה שההזמנה מוכנה.

האיסוף מרחוב גולומב 60 תל אביב

5. כמה זמן נשמרת הזמנה באיסוף עצמי בנקודת האיסוף?

ההזמנות נשמרות עד 14 ימי עסקים – יש להקפיד לאסוף אותן.

6. כיצד מקבלם הודעה שהזמנה באיסוף עצמי מוכנה לאיסוף?

אנו מודיעים ללקוח טלפונית (יש לרשום מספר טלפון תקין) ובנוסף שולחים מייל למקרה שהלקוח לא ענה.

7.מהו זמן האספקה של המוצרים?

זמן האספקה של המוצרים עם שליח הוא עד חמישה ימי עסקים, למושבים וקיבוצים עד שבעה ימי עסקים.
אנו עושים את המקסימום כדי לזרז את זמן האספקה.

8.מהן עלויות המשלוח?
מעל 299 ש"ח דמי המשלוח הם חינם 

ברכישה עד 129 ש"ח – דמי המשלוח – 25 ש"ח

בקניה עד 299 ש"ח – דמי המשלוח עם שליח הם 19 ש"ח.

ניתן לעשות איסוף עצמי מהמשרדים שלנו ברחוב גולומב 60 תל אביב , בימים ראשון – חמישי בין השעות 08:30 ל14:30, לאחר הודעה שההזמנה מוכנה.

9. במידה וישנו מוצר שחסר במלאי, כיצד אדע שחזר?

ניתן למלא בדף המוצר את כתובת המייל ולקבל הודעה ברגע שהמוצר חזר למלאי.

10.מהן אפשרויות התשלום?
התשלום עבור רכישה באתר יעשה באמצעות כרטיס אשראי בלבד,
האתר מכבד את כל כרטיסי האשראי מלבד:
כרטיס דיינרס, כרטיס דיירקט וכרטיס חו"ל.

11. כיצד ניתן ליצור אתכם קשר?
ניתן ליצור אתנו קשר טלפוני בימים ראשון עד חמישי בין השעות
08:30 ל 15:00, בטלפון מספר 0526857766
ניתן להשאיר הודעה במייל 
info@vitamins4all.co.il